Monday, March 7, 2011

ehem ehem ^__^



cehhh saje je.
tadi after balik keje kite bg dy kinder bueno kott.haha sorry la kalau x suke -__-
kalau suke lagi la kite suke hehe.

haihhh terase segan plak. >.<
mane pnah kite bg bende2 mcm ni kat org ahaha.
tp tadi pon suro fadil yg bg.ishh segan la nk bg sendiri.haihhh malu nye 

HAHA sorry terase cam bodoh kat sini x pela whatever.dia patotobye bersyukur tau kite bg kinder kat dia.
kalau kite beli slame ni,x kan pnah share pon ngan org.sbb dia semua bole.so,ape ni ?? :D

hmm okay sekarang ni hanya mampu tersenyum je . 
dah2 terase mcm angau plak.
tak2 ..mmg pon.eh tak, tak lah.
dah suke,nk bwat cmane? Haha.

okayy hope to write something new aftr thiss bye and take care dear. :)


I don't know why you are so special to me? why I like you? Why I care for you? Why I always think of you? Why I loved you but one thing for sure I know that my life won't be like this w/o you


lots of love,
NUR AZUIN

No comments:

Post a Comment